Spreker

 

 

Op basis van mijn expertise benader ik klantgerelateerde vraagstukken met een maatwerk aanpak. Deelnemers evalueren mij als een inhoudelijk zeer deskundige en passievolle expert die zijn publiek op inspirerende, interactieve en energieke wijze weet te betrekken. Kijk hier voor enkele video's.

 

Voorbeelden van onderwerpen voor keynotes, masterclasses en work-shops waarvoor je mij kunt inhuren:

 

Aanpassen of uitsterven
Uw organisatie snel, slim en wendbaar maken door het toepassen van agile management

 

Bruggen bouwen

Verbind de eilanden van marketing, sales en service: vanuit 'customer centricity' samenwerken voor maximale klantwaarde

 

Revenge of the nerds

Waarom en hoe beta's en ICT'ers uw business DNA kunnen verrijken

 

Het klanten-hoorapparaat
Geen woorden maar daden: het hoe en waarom van het analyseren van 'voice of the customer' bronnen

 

Winnaar in de markt van morgen

'Blue ocean' strategie, continue verbetering, innovatie en co-creatie voor onderscheidende klantwaarde proposities 

 

Kiezen om gekozen te worden

Marktdefiniëring en -segmentatie, doelgroep selectie, persona's en profilering

 

Panama, Suez en andere kanalen

Over veranderend klantgedrag, omnichannel management, customer journey experiences en uw content strategie

 

Meten is weten

Klantwaarde, accountability, doelen, kpi's, meten en analyseren voor maximaal rendement op uw klantprocessen

 

Voor boekingen kun je contact opnemen met mijn secretariaat of me direct benaderen. Klik in het navigatiemenu op 'Contact' voor alle contact-gegevens.

Follow me

  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Classic
  • c-youtube