Ideeën
Op basis van mijn expertise benader ik klantgerelateerde vraagstukken met een maatwerk aanpak. Deelnemers evalueren mij als een inhoudelijk zeer deskundige en passievolle expert die zijn publiek op inspirerende, interactieve en energieke wijze weet te betrekken. Kijk hier voor enkele video's.
Voorbeelden van onderwerpen voor keynotes, lezingen, masterclasses en workshops waarvoor je mij kunt inhuren:
Aanpassen of uitsterven
Uw organisatie snel, slim en wendbaar maken door het toepassen van agile management
Bruggen bouwen
Verbind de eilanden van marketing, sales en service: vanuit 'customer centricity' samenwerken voor maximale klantwaarde
Revenge of the nerds
Waarom en hoe beta's en ICT'ers uw business DNA kunnen verrijken
Het klanten-hoorapparaat
Geen woorden maar daden: het hoe en waarom van het analyseren van 'voice of the customer' bronnen
Winnaar in de markt van morgen
'Blue ocean' strategie, continue verbetering, innovatie en co-creatie voor onderscheidende klantwaarde proposities
Kiezen om gekozen te worden
Marktdefiniëring en -segmentatie, doelgroep selectie, persona's en profilering
Panama, Suez en andere kanalen
Over veranderend klantgedrag, omnichannel management, customer journey experiences en uw content strategie
Meten is weten
Klantwaarde, accountability, doelen, kpi's, meten en analyseren voor maximaal rendement op uw klantprocessen
Voor boekingen kun je contact opnemen met mijn secretariaat of me direct benaderen. Klik in het navigatiemenu op 'Contact' voor alle contactgegevens.