Achtergrond

 

 

Binnen mijn werk is het mijn passie om samen met mijn opdrachtgevers ervoor te zorgen dat zij hun prestaties voor interne en externe klanten continu verbeteren. Door vanuit agile principes korte en krachtige transformaties te realiseren om de mensen binnen organisaties écht vanuit de klant te laten denken en hun ondernemerschap te bevorderen. Zodat de innovatiekracht wordt vergroot en de organisatie sneller en wendbaarder wordt. En dat is waar mijn boeken, artikelen en deze site over gaan.

 

Ik ben hierin een ervaren gesprekspartner voor besturen, directies en managementteams. Voorbeelden van vraagstukken die opdrachtgevers vaak aan me voorleggen:
 

  • Kun je ons begeleiden om een transitie te maken naar een agile organisatie?

  • Hoe zorgen we voor betere alignment tussen onze marketing-, sales- en serviceteams en hun kanalen?

  • Onze IT en business werken niet goed samen. Hoe kunnen we dat oplossen?

  • Kun je ons ondersteunen in het realiseren van de digitale transformatie van onze organisatie?

  • Kun je ons helpen de klantgerichtheid in onze organisatie te vergroten?

  • Onze mensen tonen onvoldoende initiatief en ondernemerschap. Hoe kunnen we dat verbeteren?

  • De productontwikkeling verloopt veel te langzaam. Hoe vergroten wij onze innovatiekracht?

  • Hoe kunnen wij een Lean Startup realiseren binnen onze bestaande organisatie?

  • Onze organisatie moet sneller en wendbaarder worden. Hoe doen we dat?

  • Wij leren onvoldoende van onze inspanningen en resultaten. Wil je ons helpen om dat te veranderen?

  • Hoe krijgen wij meer inzicht in wat onze klanten willen en doen? En hoe passen wij ons daaraan aan?

 

Als partner bij nlmtd is dat waar ik opdrachtgevers in ondersteun. Daarnaast word ik veel gevraagd als bijvoorbeeld spreker, dagvoorzitter of workshopleider, zowel op congressen als in-company. En ben ik gastdocent op diverse business schools en universiteiten. Ik doe dit alles zowel binnen Nederland als internationaal. 

 

En uit nieuwsgierigheid ben ik me steeds verder gaan verdiepen in bovenstaande onderwerpen. Dit heeft er toe geleid dat ik als promovendus aan Nyenrode wetenschappelijk onderzoek verricht. Ik richt me daarbij op de toepassing van agile processen binnen een marketing organisatie en de impact daarvan op klantprestaties.

Follow me

  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Classic
  • c-youtube